Вишивка на рушниках
Рушники - махрові і гладкі - інструмент підтримки фірмового стилю і популяризації компанії. Входять в брендбук закладів б'юті індустрії, HoReCa, медичних та фітнес центрів. Колір ворсу або ниток вибирають з корпоративної палітри, але з оглядкою на практичність. Білі рушники краще зберігають вигляд після хлорованої води басейну, ніж кольорові. Темні краще світлих в інтенсивному використанні. Яскраві більш ефективні для рекламних цілей і як мерч, ніж пастельні. У кожному варіанті головну інформаційну роль виконує вишивка на рушниках.
Види вишитих рушників та спосіб нанесення малюнка шляхом комп'ютерної вишивки.
Замовник надає зображення в кривих, майстер підбирає колір ниток, створює вишивальну програму і запускає машину. Зображення однаково добре лягає на вафельні, лляні, ворсисті тканини і мікрофібру.
Таким способом створюють:
- тематичні рушники на продаж (подарунок молодятам, дорогій матусі, колегам і ін.)
- рекламні рушники для підвищення впізнаваності бренду (як бонус до покупки або інвентар промоутера)
- готельний текстиль (банні, пляжні, рушники для сауни)
- салонний текстиль (рушники перукаря, майстра епіляції і ін.)
- спа-набори (махрові або з мікрофібри)
- робочі (кухонні з вафельного полотна)
Для збереження гігроскопічності тканини, вишивка на рушнику заповнює невелику ділянку. Наприклад, бордюр вздовж краю, декоративні вставки або один з країв. Чим ажурні малюнок, тим більшу площу він може покрити без шкоди для практичних якостей.
Приклади ажурних зображень:
- написи
- вензелі
- ініціали
- лінійні логотипи
Приклади щільної вишивки:
- шеврони
- багатобарвні лого
- портрети
Всі види рушників з вишивкою характеризує стійкість малюнка. Його колір не блякне, а нитки зберігають рівний стібок після багатьох прань. Це особливо важливо в тих сферах, де рушники міняють після разового використання. Наприклад, в саунах і спа, спортивних центрах, круїзних лайнерах і салонах краси.
Вишивка на рушник - як замовити:
Машинне закріплення ниток займає більше часу, ніж кольоровий друк. Тому замовляти партію рушників в ролі корпоративного подарунка або сувеніра варто заздалегідь. Зображення необхідно надати в векторі або доручити це дизайнерам. Вибір матеріалу та розміру - гладкий, махровий і т.д. відбувається на зразках в шоу-румі компанії або по телефону.
Партія, виготовлена на замовлення, дозволить ефективно використовувати можливості промо-текстилю. Вишивка - найбільш довговічний спосіб уніфікації і брендування рушників. Зразок можна повторювати здійснивши дозамовлення і навіть вносити в нього зміни. Досконалість техніки дозволяє наносити складні багатоколірні зображення.